Friday 21 December 2012

susahkan nak puaskan hati semua orang????




Nobody perfect???? susahkan nak puas kan hati semua orang? kat dalam dunia nie bagi aku tiada manusia yg sempurna....kalo ada pown yg sempurna serba serbi pasti akan ada kekurangan jugak...

Dalam hidup kite nie kadang-kadang kite x dapat nak puas kan hati semua org walaupown kite dah cube semampu yang mungkin tapi x semua yang kite harapkan akan menjadi kenyataan...

Aku bukan lah yang terbaik tpie aku akan cube buat yang terbaek untuk diri aku sendiri....kalo aku x dapat puaskan hati semua org sekurang-kurangnya aku dapat puaskan hati pada jalan Allah dan hanya kerana Allah.... insyaAllah....



*gambar diambil dari en google


see....  mmg btol la en nobody is perfect....





*susah nak puaskan hati semua org...so, buat apa yg kite mampu dan yang terbaek untuk diri kite sendiri...:)



post by  : mardhiah hussin

No comments:

Post a Comment