Wednesday 20 February 2013

Dear Future Husband ♥ ♥ ♥

*tajuk entri yg mengedik-gedik..hehe...

Saya tak minta yg SOLEH,sebab saya pun tak lah SOLEHAH sgt,
Saya tak minta yg bergelar USTAZ, sebab saya lg jauh utk bergelar USTAZAH,
Nak minta yg KAYA, saya pun TAK KAYA, hanya sekadar apa yg ada,
Nak minta yg hensem, saya tak LAH CANTIK, sekadar hamba
sesempurna kejadian yang ALLAH ciptakan,
Nak minta yg BERPANGKAT, saya hanya seorg HAMBA,
Cukuplah sekadar yg MEMAHAMI dan MENERIMA diri ini seadanya
Cukuplah yang ada AGAMA di hati dan mengamalkannya serta sama2 mencari jalan ke Syurga apabila bahtera di layar dan masjid dibina
Cukuplah yang sama2 saling MEMBANTU dlm susah dan senang
mengharungi lautan dunia hingga ke syurga Allah, insyallah.. :)
 




kite hanya mampu merancang tuhan yang menentukan....

note : saye x mintak kan kesempurnaan rupa paras mahupown harta benda cukuplah jika dapat terima kelemahan dan kekurangan diri saye...:)


post by  :  mardhiah hussin

No comments:

Post a Comment